Am tot citit şi auzit prin mass media de accidentele în care sunt implicate motociclete, că se înmulţesc, că ar fi vinovaţi ba motocicliştii (merg cu viteză) ba automobiliştii (nu se asigură). Dar am dat de următorul videoclip care mi se pare uşor tendenţios. În prima parte ne arată pe nenea şoferu' care vrea să intre în intersecţie şi chiar intră, „provocând accidentul”. Într-a doua ne arată cum că dacă şoferul se asigura încă o dată, putea salva viaţa unui om. Aşa să fie? Ia să vedem (şi revedem) viteza cu care apare motocicleta în filmuleţ...
Refuz în continuare să ţin partea automobiliştilor sau motocicliştilor, dar nu cred că se poate susţine un astfel de argument cu un film în care se vede clar că vitezele sunt diferite.
Să mă scuze regizorul şi toţi cei care „dau vina” pe şoferi, dar degeaba mă uit de două ori, fiindcă în momentul în care demarez probabil că nu o să-l observ pe bezmeticul care se află la 100 metri de mine, distanţă pe care o parcurge în câteva secunde, nu fac 5 metri şi intră bolidul pe două roţi în mine, pentru că e cool şi trendy să alergi de nebun prin oraş şi să încalci regulile (a propos de un articol cu acelaşi nume al lui Florin).

Tot uitându-mă am dat peste acest videoclip, în care aceşti băieţi „se dau” cu peste 140 de kilometri la oră pe o şosea din România, nu pe o pistă de curse. Dacă aveţi răbdare să vizionaţi tot filmul (3 minute), veţi ajunge la concluzia mea: nu era oare acel accident „căutat cu lumânarea”? Că era să uit, voi aţi văzut vreun număr de înmatriculare la vreo motocicletă? Eu nu!

ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Motociclisti in pericol?"