A VI-a ediţie

A avut loc în zilele de 11-16 martie a.c. şi mi-am zis că — măcar anul acesta — nu trebuie să-l ratez. Aşa că l-am luat pe Manuel şi am întins-o la târg.
Ştiu că trebuia să scriu mai de multă vreme de acest eveniment: „Kilipirim”, târgul de carte, muzică (CD) şi filme (DVD) cu discount de până la 50% (pentru anumite titluri). Mi-a plăcut dar nu pot să fac nicio comparaţie având în vedere că nu am mai vizitat ediţiile anterioare.
Mi-am cumpărat cartea „Domnul Lecocq”, scrisă de Émile Gaboriau şi două CD-uri cu muzică clasică: un Vivaldi (inclusiv Anotimpurile) şi Chopin. Cartea era 3 lei (de fapt două cărţi la 3 lei, cum am aflat ulterior, bonus de care a profitat şi Manuel) iar CD-urile au fost 6 lei. Acceptabil!
Altfel, atmosteră destul de intimă, era bine dacă se putea şi bea o cafea (nu neapărat fuma o ţigară) în incintă, un loc frumos amenajat (gen cafenea mignonă pariziană) ar fi dat o notă în plus de „acasă”.
La ieşirea de la târg, de fapt la Universitate, am dat peste un DVD de prezentare a capitalei culturale a anului 2007, Sibiu 2007. Are numai 25 de minute dar este bine realizat. L-am luat şi pe el (cu 5 lei deşi pe spate scria „Se ditribuie gratuit”).

0 Responses to "Tirgul de carte Kilipirim 2008"