În categoria

Uite că mi-am făcut şi eu (printre cei din urmă, fireşte) feed RSS de la FeedBurner şi odată cu asta am pus pe sidebar două linkuri prin care vă puteţi abona la posturile noi din blogul meu prin e-mail (introduceţi adresa e-mail) sau la feed-ul de RSS cu clientul dumneavoastră de feed-uri sau chiar în portalul favorit (My Yahoo!, iGoogle etc.).
În plus, am posibilitatea (se pare că sunt destul de multe) să adaug în postul meu, dacă vreau, următorul widget care afişează ultimele 5 titluri ale posturilor de pe blog. Nu e nemaipomenit? Pentru voi poate nu, pentru mine da!
Aştept în continuare să apreciaţi posturile cu widgetul cu steluţe pe care l-am instalat recent şi văd ca nu este folosit. :-( La fel şi cutia de chat c-box pe care cred că o s-o desfiinţez curând. Altfel toate bune. Salutări!

ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Blog tech news"