Încercarea mea de a descărca filme flash (am aflat că extensia lor este .FLV) de pe diverse site-uri gen YouTube, Trilulilu, poate şi altele, ca Yahoo! Movies, a reuşit în cele din urmă, după câteva ore de încercări. Aşa l-am găsit pe Orbit Downloader, care face exact ce-i spune numele, adică descarcă filmele sau animaţiile flash local, în format .FLV.
Programul (installer cu setup, mic ca dimensiuni – 2.2 MB) l-am luat de pe pagina oficială, http://www.orbitdownloader.com/download.htm.
Următorul pas a fost acela de a găsi un progrămel, „ieftin” ca resurse, care să poată „citi” fişierele .FLV, şi în cele din urmă l-am găsit aici http://www.wimpyplayer.com/products/wimpy_standalone_flv_player.html şi totul merge ca pe roate. Free FLV Player, pre numele lui, face acest lucru imediat după descărcare, nu are nevoie să fie instalat, ci doar „despachetat” din arhiva ZIP (şi acesta este un pitic: 2,8 MB, tocmai bun de uitat pe desktop, în loc de shortcut).
Acum, ca totul să fie chiar perfect şi să poată fi „portat” fişierul pe alte calculatoare „nedotate” cu un player .FLV, ar trebui – şi am şi încercat dar nu am reuşit – să găsesc şi un progrămel de genul „.FLV to .AVI/.MPG/etc. converter”. Dacă găsesc, anunţ! Dacă ştiţi despre un astfel de program şi sunteţi mulţumiţi de el, aştept un comentariu cu adresa URL. Mulţumesc în avans!
UPDATE
Orbit Downloader, după ce că face tot ce am zis, practic se comportă ca un asistent de download, orice ai descărca de pe net. Astfel, am renunţat să mai descarc GetRight, DAP sau alte programe similare. E foarte deştept!

0 Responses to "Tech news: descarcari videoclipuri de pe net"