Azi am avut placerea sa vad o emisiune pe gustul meu la Discovery Channel, asa ca m-am lipit de ecran: Cele mai grozave 10 masini sport din toate vremurile. Redactorii emisiunii au stabilit o anume ordine, mi se pare destul de corecta (desi n-am vazut aici nici un Subaru sau Mitsubishi), asa ca m-am gindit s-o "public" aici. Oricum, daca doriti mai multe date (motor, viteza maxima etc.) puteti accesa site-ul oficial Discovery Channel (atentie insa, topul este inversat, ca in emisiune, de la 10 la 1 !!!). http://www.discoverychannel.co.uk/greatest_ever/sports_cars/index.shtml


TOP 10 GREATEST EVER SPORT CARS
1. Porsche 911
2. Mazda Miata
3. McLaren F1
4. Jaguar E type
5. Ferrari Enzo
6. Mercedes Gullwing SL
7. Aston Martin DB5
8. Corvette Stingray
9. Nissan Skyline
10. Lamborghini Countach

In continuare un scurt film (4 min.) despre evolutia Porsche 911.

0 Responses to "Greatest ever: Sport cars"