Nu de mult mi s-a intimplat un mare necaz. O problema la reteaua de distributie a curentului electric a facut ca firul de nul sa se intrerupa si astfel curentul a luat-o razna prin toate echipamentele electronice conectate la retea, distrugand majoritatea lor. A trebuit sa incep sa le duc pe rand la reparat.
Am avut probleme cand a trebuit sa repar un aspirator portabil, nenorocitul de transformator minuscul negasindu-se in magazia firmei respective, fiind astfel nevoit sa astept mai mult de 3 saptamani pentru a fi fi reparat.
In schimb, doua dintre televizoare, ne mai fiind in garantie, le-am dus la un simplu service de cartier, unde omul (patronul, dupa cu am aflat mai tarziu) ne-a spus clar: "Da, se face, dar cand le vreti, maine la ora 15 e bine?" Am ramas traznit. Cum, asa de repede? "Da – mi-a spus el - am trei baieti la service pe care-i tin, daca au de munca, pana la orele 20-22 seara, oricum ei sunt motivati, fiind platiti in functie de reparatiile pe care le fac!" Bine inteles, a doua zi am primit un SMS prin care ma instiinta ca sunt reparate de la ora 13, sa vin sa le iau!!!
Ca sa vezi, se poate si asa. Capitalismul mai invinge pe ici pe colo si in Romanica!!!

0 Responses to "Se intimpla citeodata..."