Uite asa, facandu-mi tema pentru saptamana a doua de la curs, m-am lovit din nou de vechea mea boala, aceea de a face o calatorie în Grecia.
Tema era "Le voyage des mes reves", asa ca in loc sa ma gindesc, cum ar fi trebuit, la Paris si la Franta, pe care le visez inca din clasa a 4-a, m-am gindit imediat la mult planificata calatorie in Grecia, pe care n-am apucat s-o fac nici pina acum...
Si apuca-te si cauta pe unde nici nu gindesti sa gasesti hartile si brosurile aduse de tata de cind fusese la un simpozion in Grecia, si sapa pe internet in cautarea materialelor, in limba franceza, bineinteles...
A iesit o lucrare frumoasa (desi neterminata din cauza de lipsa de timp) pe care probabil ca o voi publica aici.

Oricum, lunea asta a aparut – ce coincidenta! – si Top 10 Atena, supliment la Saptamina Financiara. Dar din pacate prea tirziu pentru documentarea mea...
Punct de plecare pentru multitudinea de monumente si situri arheologice: http://www.culture.gr/war/index_en.jsp

0 Responses to "Cum te stirneste un simplu curs de... franceza"